Πλοήγηση ανά Θέμα "ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Εφαρμογή της θεωρίας των στόχων σε παιδιά με νοητική υστέρηση
(2004)Σκοπός της παρούσης εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός προγράμματος καθορισμού στόχων στην βελτίωση της απόδοσης παιδιών με νοητική υστέρηση Το δείγμα αποτέλεσαν 10 μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. ... -
Παρεμβατικό πρόγραμμα μουσικοκινητικής αγωγής σε μαθητές με οριακή νοητική υστέρηση
(2004)Σκοπός της έρευνας ήταν να διαπιστωθεί η συμβολή της εφαρμογής του παρεμβατικού προγράμματος της μουσικοκινητικής αγωγής στη βελτίωση των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων και της συμπεριφοράς δύο μαθητών με οριακή νοητική ... -
Σύγκριση των απόψεων μαθητών γυμνασίου σχετικά με την ενσωμάτωση συνομήλικων με οριακή νοημοσύνη πρίν και μετά την εφαρμογή ενός παρεμβατικού προγράμματος αναψυχής
(2005)Σκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση της άποψης των μαθητών και μαθητριών χωρίς αναπηρίες ως προς την ενσωμάτωση συνομήλικων μαθητών με οριακή νοητική υστέρηση στην τάξη τους κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων αναψυχής. Το δείγμα ... -
Συμμετοχή των παιδιών με νοητική υστέρηση σε προγράμματα άσκησης
(2003)Η συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης είναι σημαντική για την βελτίωση της φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής κατάστασης του παιδιού με νοητική υστέρηση. Η συμμετοχή αυτή επηρεάζεται καθοριστικά από τον ρόλο των γονέων και ... -
Το επίπεδο αυτοαντίληψης των παιδιών με κινητική αναπηρία και οι λόγοι παρακίνησης τους για την ενασχόληση τους με την άσκηση
(2011)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν αφενός να διερευνήσει τους παράγοντες που παρακινούν τα παιδιά και τους εφήβους με και χωρίς αναπηρία να συμμετέχουν σε φυσικές-αθλητικές δραστηριότητες και αφετέρου να καταγράψει το επίπεδο ...